Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Att se dig i hennes armar,det sårar mig så fruktansvärt mycket.
Jag känner mig som en idiot. Bara står där och tittar. Du kramar om henne. Gör henne glad och varm ,medans ja står där och fryser och är ledsen. Ibland känner jag såren som bara dras över mitt hjärta. Mitt inre skricker på hjälp men vem lyssnar igentligen?? Det enda jag kan göra är att se på när dina armar är omkring henne.
Jag mår skit av allt nu för tiden, det är därför det är sällan man ser ett léende på mina läppar.
Jag försöker stänga mina ögon för tillfället och jag tänker bara.
Är det över snart??
Kan jag få öppna mina ögon ännu??
Men ändå när jag väl öppnat mina ögon så står ni på samma plats.
Snälla gud , jag vill inte leva längre! Vad jag har gjort som förskänar detta??!!
Vad??! Om jag bara förstod vad jag gjort för fel?? Vad har jag gjort så jag förskänar detta?
Snälla..jag vet inte va jag ska göra längre.
Jag trodde om jag skärde mig skulle jag inte känna smärtan på insidan men ändå gör jag det. Rejält!!




Kommentarer
BabyMamaDrama - by Caroline / 2009-11-26 @ 22:00:20

hej hur är det med dig hoppas du haft en bra dag kram :)


ELLEN - eeederholm.blogg.se / 2009-11-27 @ 17:01:13

Det hade varit jättesnällt om du röstat på mig, nr7!

kram <3



http://vmk.blogg.se/2009/november/semifinalisterna.html#comment


anno / 2009-11-27 @ 17:42:26

Allt bra idag?


b / 2009-11-28 @ 21:38:33

haha tycker jag med:P


E B i TH R i L. / 2009-12-02 @ 20:40:55

sv: taha :* Tack :3 Hahaha, joo det kan jag självklart göra :D


E B i T H R i L. / 2009-12-02 @ 20:52:04

Wooah, nu när jag läst inlägget vill jag bara säga det att.. KÄRLEKEN SUGER PÅRIKTIGT! D': Fick fan baah lust o krama dig nu okände person.. Jag vet att det är tufft, men öppna ögonen så märker du att han inte är den ända killen här i världen!


Tilly / 2009-12-05 @ 15:25:39

Fiin Design förresten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0